PSRS laikā ražotais smago tipa motocikls. Šī modeļa ražošana sākas 1963.gadā.
Tehniskie dati: masa 318.kg; dzinēja jauda 26 zirgs spēki; 6v; degvielas bāka 21l; atsevišķie gumijas sēdekļi.
Runājot par konkrēto motociklu - Ģimenē šīs motocikls parādījies vēl tālajos 70jos, kad vēl automašīnas vēl nebija tik pieejamas, motocikls ģimenē to aizvietoja pilnā apmēra - gan pašiem kaut kur aizbraukt, gan ko atvēst - un to laik to iegādājas vectēvs - kas ikdiena līdz pat savam vecumdienām, ar to ir pārvietojies. Protams, laikam ejot - motocikls pazaudēja savu skaistumu, daudzas detaļas kļuva jau nolietotās un vairs nespēja pildīt savas funkcijas. Rezultātā tas tika novietots šķūņi un uz ilgiem laikiem tika tur aizmirsts. Pienākot momentam, mazdēls nolēma atjaunot to .. un tā viņš tika nogādāts pie Mums - SIA RESTAVARATOR darbnīcā. Strādājot ar šo motociklu - mēs tām atjaunojām rūpniecisko skaistumu, nomainījām visas nolietotas detaļas, plus uzlabojām tā drošību uz ceļā. Kā arī motocikls saņēma dažas mūsdienīgas daļiņas, kas tikai to uzlaboja - piemēram 12v elektronisko aizdedzi un citas nianses.
Pēc darba paveikšanas to novērtēja Rīgas Motormuzeja darbinieki, un izsniedza sertifikātu, ka motocikls atbilst rūpnieciskam ražojumam.
Motocikls tika pilnība izjaukts, notīrīts līdz metālam, pārkrāsots ar mūsdienīgām krāsām, dzinējs pilnība pārlasīts. Maksimāli mēģinājām saglābāt vecas detaļas, bet tas kas jau nokalpoja savu laiku - tika nomainītas. Un pēc tām vis tika salīkts kopā. Rezultātā motocikls gan izskatās ka jauns, gan arī brauc ka iepriekš, pat vēl labāk.
Dotajā momentā nestāv ka muzeja eksponāts, bet diezgan daudz tiek izmantots ka ikdienas motocikls. Un tāpēc to var ieraudzīt uz Latvijas ceļiem siltajā laikā periodā.